Offentlige virksomheder og institutioner kan benytte sig af EAN-fakturering, hvis de er oprettet i NemHandelsregisteret.
Fakturaen sendes elektronisk via EAN-systemet, og du kan vælge "Betal med EAN" ved kassen.

Vi tilbyder også almindelig fakturabetaling, som kan vælges blandt betalingsmulighederne.
For at betale via faktura eller EAN skal du være en virksomhed og oplyse både virksomhedens navn og CVR-nummer, når du gennemfører bestillingen.

Vi sender pakker samme dag, hvis bestillingen er modtaget inden kl. 14:00 på hverdage.
Afregning sker via E-fakturering med en betalingsfrist på 8 dage netto.

Vi gør opmærksom på, at onlinebestillinger, hvor faktura eller EAN-betaling er valgt som betalingsmetode, ikke vil blive behandlet under følgende omstændigheder:

  1. Hvis ordren er foretaget af en enkeltmandsvirksomhed eller et interessentskab (I/S).
  2. Hvis virksomheden er nyoprettet og endnu ikke opfylder vores kriterier for fakturabetaling.
  3. Hvis de angivne virksomhedsoplysninger (herunder CVR-nummer, virksomhedsnavn eller adresse) er ukorrekte eller ufuldstændige.

I sådanne tilfælde forbeholder vi os retten til at afvise behandlingen af ordren. Kunden opfordres i stedet til at vælge betaling med kreditkort eller kontakte os direkte for yderligere afklaring.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.